e-lyže

Giro Avera MIPS – Matte White S-(52-55.5)

Tento zlevněný výrobek Giro Avera MIPS – Matte White S-(52-55.5) jde získat právě teď v naší nabídce trvale výhodně.
EAN: 0768686153228
Giro Avera MIPS - Matte White S-(52-55.5)
Do obchodu »
Značka: GIRO
3 599

Dámská přilba Avera MIPS je novým favoritem v řadě helem Giro. Avera MIPS těží z lehké konstrukce a přizpůsobitelným systémem In Form s vertikálním přizpůsobením.
Regulaci teploty zajišťuje Thermostat Control v kombinaci s ventilací Stack Vent. Nový Avera MIPS skutečně poskytuje dokonalé držení, komfort a zvýšenou ochranu potřebnou pro všechny podmínky a terén.

KONSTRUKCE

  • In-Mold – přímé vstřikování EPS pěny do polykarbonátové skořepiny
  • Vrchní odvětraná část: Hard shell – odolná vnější skořepina se tvaruje samostatně a poté se spojuje s vnitřní EPS vložkou
  • MIPS – Multi-Directional Impact Protection System

UPÍNACÍ SYSTÉM

  • In Form Fit System – nízká váha, rozsah 6cm, stahování ergonomickým kolečkem
  • Vertical Tuning – výškové nastavení přilby

ODVĚTRÁNÍ

  • Thermostat Control – regulovatelné a uzavíratelné odvětrání
  • Stack Ventilation – podpora odvětrání brýlí

VLASTNOSTI

  • Kompatibilní se všemi náhradními díly Giro
  • MIPS je kluzká vložka mezi EPS skořepinou (tělem přilby) a vnitřními výstelkami. V případě nárazu pod úhlem se EPS skořepina přilby protočí o několik milimetrů po MIPS vrstvě, a uchrání tak hlavu a mozek před prudkým rotačním trhnutím.
    Přestože je tento pohyb pouze v řádu několika milimetrů, výsledkem je, že MIPS výrazně sníží množství rotační síly, která by jinak mohla být přenesena až na mozek.

    Další parametry: Barva bílá. Určení dámské. Provedení halfshell. Sezóna 2023/24. Odvětrání (ventilace) ano. Regulace ventilace ano. Úchyt na brýle ano. Nastavení velikosti ano. Audio ne. Velikost helmy S-(52-55.5). Váha 410 g. Velikosti S: 52-55.5cm M: 55.5-59cm. Konstrukce skořepiny MIPS® Multi-Directional Impact Protection System, In-Mold Construction. Certifikáty CE EN1077. Katalogové číslo 7097529. . . . . . . . . . . . . . . . . .